Kierownik Działu Serwisu

Od kiedy?

07/04/2023

Rodzaj zatrudnienia

Umowa o pracę

Województwo

woj. wielkopolskie

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Złotkowo k/ Poznania

Zakres obowiązków na stanowisku:
  • kompleksowa organizacja pracy działu serwisu składającego się z koordynatorów oraz mechaników stacjonarnych i wyjazdowych,
  • zarządzanie procesem sprzedaży usług serwisowych, napraw gwarancyjnych oraz zleceń wewnętrznych na potrzeby działu handlowego,
  • nadzorowanie poziomu realizacji budżetów sprzedażowych i kosztowych podległego działu,
  • budowanie zespołu i dbanie o ciągły rozwój podległych pracowników w zakresie kwalifikacji oraz jakości pracy,
  • rekrutacja i dobór kadr niezbędnych do pracy działu serwisu oraz kreowanie polityki płacowej przy wsparciu przełożonego,
  • kontakty i ścisła współpraca z przedstawicielami technicznymi producentów maszyn,
  • dbanie o wysoki poziom dokumentacji oraz przestrzegania procedur zgodnie z polityką firmy oraz dostawców
  • utrzymywanie możliwie najwyższego wskaźnika satysfakcji klienta,
  • monitorowanie przebiegu reklamacji oraz napraw gwarancyjnych przy wsparciu,
  • specjalisty ds. gwarancji oraz podległych koordynatorów,
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży maszyn, działem gwarancji, działem części zamiennych i magazynem,
  • raportowanie do przełożonego, dyrektora działu obsługi posprzedażnej,
  • rozliczanie pracowników z czasowego i jakościowego wykonywania powierzonych obowiązków,
  • stały nadzór nad przestrzeganiem norm i procedur zgodnie z polityką firmy,

 

Oferujemy:
  • zatrudnienie w firmie o mocnej pozycji rynkowej w branży maszyn,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ponad 20 letniej historii,
  • duży zakres kompetencji i odpowiedzialności,
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premię wynikową zależną od wyników działu,
  • niezbędne narzędzia potrzebne w pracy kierownika serwisu,
  • wolne weekendy – pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,
  • benefity (opieka medyczna, Multisport, dofinansowanie wypoczynku oraz świadczenia świąteczne),

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane techniczne),
  • wiedza techniczna pozwalająca na sprawne wdrożenie do branży maszyn budowlanych i górniczych,
  • udokumentowane doświadczenie w kierowaniu zespołem składającym się z minimum kilkunastu osób o profilu technicznym,
  • znajomość podstawowych zasad związanych z wystawianiem faktur usługowych, gospodarką magazynową czy rozliczaniem gwarancji,
  • doskonała znajomość zagadnień związanych z działem serwisu i świadczeniem usług serwisowych,
  • konsekwencja, kreatywność w działaniu oraz zaangażowanie w osiąganiu celów,
  • osobowość lidera i kompetencje managerskie na wysokim poziomie,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy pod presją związaną z profilem działalności działu serwisu,
  • biegła znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym czytanie dokumentacji, pisanie korespondencji lub prowadzenie konwersacji w języku obcym,
  • prawo jazdy kat. B,

 

Aplikuj: